referent/ka útvaru správy majetku
Povodí Moravy, s.p. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici referent/ka útvaru správy majetku. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 30 800 do 36 960 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Povodí Moravy, s.p. - Uherské Hradiště, okres Uherské Hradiště. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2022. Další informace Vám poskytne Ing. Petr Magula, , tel.: 541 637 285, e-mail: magula@pmo.cz.
Zaměstnavatel:
Povodí Moravy, s.p.
Místo výkonu práce:
Uherské Hradiště
Platové ohodnocení:
30 800 – 36 960 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
vedení pozemkové evidence závou, zpracovávání podání na stavební, vodoprávní a katastrální úřady, příprava podkladů pro majetkoprávnívypořádání, zápisy do katastru nemovitostí, zajištění výkupu pozemků a staveb, příprava podkladů a zajištění zpracování geometrických plánů, zpracování podkladů pro přiznání k dani z nemovitostí, VŠ/SŠ vzdělání nejlépe v oboru geodezie a kartografie, velmi dobrá znalost evidence nemovitostí - velmi dobrá orientace v právních předpisech, základní znalost práce s geometric. plány, zušenosti s řízením v rámci katastru nemovitostí, orientace ve stavebním a vodoprávním řízení, zkušenosti se správou dokumentů a s řízením v rámci pozemkových úprav, zkušenosti s PC (Word, Excel, Microstation), organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, schopnost práce v týmu, vysoké prac. nasazení, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, ŘP "B" - aktivní řidič, stravenky, dovolená navíc, fond FKSP, příspěvek na penzijní připojištění, zástup za MD a RD, více informací na www.pmo.cz/cz/nabidky/kariera, kontakt e-mailem
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Petr Magula
Telefon: 541 637 285
E-mail: magula@pmo.cz
Referenční číslo ÚP:
25573840772
Poslední aktualizace:
14.6.2022