referent/ka podpory prodeje a marketingu
BENJAMÍN s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici referent/ka podpory prodeje a marketingu. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je BENJAMÍN s.r.o. - sídlo, okres Uherské Hradiště. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Michaela Drahoňovská, e-mail: drahonovska@benjamin.cz.
Poznámka zaměstnavatele
pomoc při expedici zboží ze systému Helios, zpracovávání materiálů pro obchodní zástupce, vyřizování reklamací u dodavatelů, registrace novinek v systému Helios, zajišťování chodu webových stánek, prezentace firmy na sociálních sítích, pravidelné mailingy zákazníkům, projektová práce na více akcích najednou, komunikace s dodavateli i odběrateli v ČR i zahraničí, objednávky produktů od dodavatelů, úzká spolupráce s vedoucím obchodu a vedoucím expedice, práce s PC a programem HELIOS, administrativa spojená s expedicí zakázek, reklamacemi atd., fakturace v Heliosu, komunikace v AJ (aktivní znalost výhodou), práce s MS Word, Excel, Outlook, pečlivost, systematičnost, samostatnost, zkušenosti v oblasti sociálních sítí výhodou, radost z komunikace a z práce s lidmi, aktivní přístup, pozitivní myšlení, výborné komunikační dovednosti, smysl pro zodpovědnost, příjemné vystupování, odolnost vůči stresu, znalost programu HELIOS velkou výhodou, aktivní používání AJ (mluvenou i písemnou formou) výhodou, zázemí silné rodinné, české společnosti, různorodá práce, přátelský kolektiv, možnost obědů, prac. poměr na 1 rok s možností podloužení, kontakt e-mailem
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
BENJAMÍN s.r.o.
Místo výkonu práce:
Buchlovice
Platové ohodnocení:
25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Michaela Drahoňovská
E-mail: drahonovska@benjamin.cz
Referenční číslo ÚP:
31045880723
Poslední aktualizace:
2. 4. 2025